EL sistema INDIBA activ, és reconegut com un dels tractaments més ràpids, regeneratius i efectius en patologies agudes i cròniques, actuant en l’organisme a través d’unes ones de radiofreqüència que acceleren els mecanismes naturals de reparació del teixit.

L’objectiu és millorar els resultats dels tractaments combinant la teràpia manual i l’exercici amb la tecnologia INDIBA. La combinació d’aquestes eines estimula la reparació del teixit, accelera la recuperació de les lesions i pot reduir el dolor i la inflamació des de la primera sessió.

L’ INDIBA activ l’utilitzem en tractaments:

• Terapèutics i esportius (tendinitis, trencaments fibril·lars, contractures, esquinços, capsulitis, ….)
  • Fisioestètica (cel·lulitis, flaccidesa, retenció de líquids, arrugues i flaccidesa facial,..cial,…)
  • Sòl Pelvià (debilitat muscular, prolapses, dolors vaginals,…)

937 322 159

Sol·licita informació a través del nostre telèfon o omplint el formulari de contacte que trobaràs en aquesta pàgina.
Recupera't de forma més ràpida i efectiva! Accelera el procés natural de recuperació del teu cos.

Tractament eficaç per:

-Artrosi, lesions musculars, fractures, tendinitis, dolors inguinals, periartritis, lumbàlgia, problemes de sòl pelvià i tractaments de fisioestètica.

📞 93 732 21 59
✉️ Info@fisioterapiaisalut.com
www.fisioterapiaisalut.com

C/Banys, 8 ( Galeries 1°pis)